Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2015 12:55 - Злоупотреба
Автор: milosheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 59 Коментари: 0 Гласове:
0



  Злоупотреба
Публично Приятели Само аз По избор Близки приятели Sofia, Bulgaria област Преглед на всички списъци... Paris, France област ВТУ "Св. св. Кирил и Методий" гр. Велико Търново студентка във ВТУ Семейство Назад

Липсата на доверие води до отчуждаване и до самота.Липсата на доверие е защитен механизъм срещу лъжата,разочарованието,предателството.По-добре да не вярвам на нищо и никого,така няма да се разочаровам. А толкова ми се иска да вярвам!На кого обаче? На рекламата,че новата подобрена формула на този перилен препарат ще премахне петната от старата ми риза? Пробвах,не стана.На хапчетата за отслабване , с които за 14 дни ще отслабна 18 килограма? Не,не се получи.На мъжа,които искаще да се ожени за мен?След това каза, че се майтапел.Е, майтап да става.На майтап стреляха по Ахмет Доган, на майтап обещаха коледни добавки на пенсионерите, на майтап не стигнаха парите.Лъжата дебне навсякъде.Оказа се, че още щом си отвори устата някой срещу мен иска да ме манипулира. А, ако не е добър манипулатор? Спокойно, има специални курсове за това.Не само ще се науча да манипулирам другите, а ще се науча да манипулирам и себе си. И ако е безуспешно ще избягам в кулата на самотата. Ще живея в илюзорния свят на книгите и филмите, ще се напивам, ще се дрогирам.Чувствам се употребена.Някаква невидима сила, облъчваща ме отвсякъде ме захвърли на бунището.За да изляза от там, защото не искам да стоя в калта, ще започна да купувам непосилно скъпи антидепресанти (не напразно фармацевтичната индустрия е на 1-во място по оборот в света), ще се запиша на курс по смехотерапия (представяте ли си), ще си направя профил в сайт за запознанства,(защото,ако искам да се запозная с някого случайно или съм луда, или ще му искам пари).Може да звучи параноично, но смятам, че някой иска да ми продаде хапче против самота.




Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: milosheva
Категория: Забавление
Прочетен: 3070
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930